Securitas Amplifier meeting

Online strategische meeting

Na de eerste coronagolf wilde Securitas zich met vernieuwde energie focussen op de strategische ambities voor de korte en lange termijn. Push To Talk organiseerde een interactieve online meeting om de topmanagers van het bedrijf te betrekken en te inspireren bij dit toekomstplan.

Opdracht

Push To Talk kreeg de opdracht om een online strategische meeting voor Securitas te organiseren. Kersvers CEO Frank Lambrigts wil in deze onzekere coronatijden luisteren naar de bezorgdheden van de topmanagers en hen uitdagen en inspireren om de ambities van Securitas waar te maken.

Opdrachtgever

Securitas zorgt ervoor dat mensen zich veilig voelen. Wereldwijd is Securitas de marktleider in beveiliging in sectoren zoals permanente bewaking, technologische oplossingen, advies en training.

Uitdaging

De coronacrisis plaatst elke sector voor ongeziene uitdagingen. Dat is voor Securitas niet anders. Met de resultaten uit de eerste coronagolf in de hand presenteert de nieuwe CEO, Frank Lambrigts, de uitdagingen en ambities op korte en lange termijn aan het topmanagement. In de daaropvolgende vragenronde wordt de strategische aanpak bevraagd, bediscussieerd, verduidelijkt en scherp gesteld in het team van 160 topmanagers.

Oplossing

Kant-en-klare storyline

Push To Talk stelde een programmaschema op met een boeiende mix van communicatietools: een presentatie door de CEO, een paneldebat en live chats. Vooraf zamelden de managers de topics en vragen in die leven in de organisatie. Push To Talk bracht ze samen in één verhaallijn. Daarnaast kregen alle gasten in het studiodebat een korte briefing met tips en tricks om aantrekkelijk en duidelijk over te komen op het scherm.

Professionele aanpak

Een professionele cameraploeg en technische crew verzorgden de live opnames en streaming vanuit een pop-upstudio. Ook aan de look and feel werd gedacht. Securitas is een kwalitatieve en betrouwbare dienstverlener. Dat wilden we laten uitstralen met de achtergronden en het decor. Daarom namen we de presentaties op voor een green key en bouwden we voor het debat een gelegenheidsdecor in de vertrouwde huisstijl van Securitas.

Live communicatie

Een strategie kan maar slagen als er ruimte is om visies, ideeën en verhalen te delen. Om te reageren, te twijfelen, te geloven... Tijdens de online meeting kregen de deelnemers ruimte en kansen om in dialoog te gaan. Samen stuurden de 161 deelnemers 84 reacties en vragen gedurende de live uitzending.

160 topmanagers voor One Securitas

De 161 deelnemers luisterden, discussieerden en lieten zich inspireren om als One Securitas de ambities voor de toekomst waar te maken.

U heeft een goed verhaal, wij kunnen goed vertellen.

Impressies