Cases

Enkele realisaties
#weorganiseyourconversation

In juli 2016 organiseerde Push To Talk de start van The Tall Ships Races. Vier dagen bewonderden meer dan 500.000 bezoekers de prachtige schepen. Ook de: bedrijfsevenementen aan boord van de schepen, sportieve en culturele events voor de bemanningsleden, de crew parade, liveconcerten en het vuurwerk boven de Schelde vielen in de smaak. Ondanks de terreurdreiging en extra veiligheidsmaatregelen genoten de bezoekers van een onvergetelijk feest.

The Tall Ships Races

In juli 2016 organiseerde Push To Talk de start van The Tall Ships Races. Vier dagen bewonderden meer dan 500.000 bezoekers de prachtige schepen. Ook de: bedrijfsevenementen aan boord van de schepen, sportieve en culturele events voor de bemanningsleden, de crew parade, liveconcerten en het vuurwerk boven de Schelde vielen in de smaak. Ondanks de terreurdreiging en extra veiligheidsmaatregelen genoten de bezoekers van een onvergetelijk feest.

Push To Talk organiseerde voor de tweede keer het Port of Antwerp Triathlon Festival i.s.m. Port of Antwerp, Stad Antwerpen en Sport Inc. Iedereen kon deelnemen of supporteren. Zo’n 1.700 triatleten trotseerden de hitte op het spectaculaire parcours van deze buitengewone stadstriatlon. Een belevenis om nog lang over na te praten.

Push To Talk organiseert Port of Antwerp Triathlon Festival

Push To Talk organiseerde voor de tweede keer het Port of Antwerp Triathlon Festival i.s.m. Port of Antwerp, Stad Antwerpen en Sport Inc. Iedereen kon deelnemen of supporteren. Zo’n 1.700 triatleten trotseerden de hitte op het spectaculaire parcours van deze buitengewone stadstriatlon. Een belevenis om nog lang over na te praten.

Push To Talk organiseerde een personeelsfestival voor 30 jaar VDAB op de weide van Sfinks. Niet toevallig, want net als VDAB is Sfinks een organisatie die durft, inspireert, houdt van eerlijke producten en respect toont voor mens en milieu. Push To Talk zag in VDAB en Sfinks de perfecte match. Zo werd samen vieren, samen werken. Samen sterk voor werk.

VDAB: 30 jaar samen vieren

Push To Talk organiseerde een personeelsfestival voor 30 jaar VDAB op de weide van Sfinks. Niet toevallig, want net als VDAB is Sfinks een organisatie die durft, inspireert, houdt van eerlijke producten en respect toont voor mens en milieu. Push To Talk zag in VDAB en Sfinks de perfecte match. Zo werd samen vieren, samen werken. Samen sterk voor werk.

In de aanloop van events voor medewerkers en klanten organiseerde Push To Talk workshops rond de huidige en de gewenste cultuur. De uitdagingen in de autosector zijn groot. Visies botsten. Ideeën rijpten. Het resultaat was een inspirerende gedragen missie en visie waarin het voltallige managementteam gelooft. Vol vuur inspireerden de managers het publiek op de twee events. Educam is nu klaar voor een mooie toekomst.

Educam: Inspired by PEOPLE, driven by KNOWLEDGE

In de aanloop van events voor medewerkers en klanten organiseerde Push To Talk workshops rond de huidige en de gewenste cultuur. De uitdagingen in de autosector zijn groot. Visies botsten. Ideeën rijpten. Het resultaat was een inspirerende gedragen missie en visie waarin het voltallige managementteam gelooft. Vol vuur inspireerden de managers het publiek op de twee events. Educam is nu klaar voor een mooie toekomst.

Push To Talk organiseerde de opendeurdagen voor 6000 bezoekers en 400 studenten. De waarden van Umicore kwamen aan bod in presentaties, infopanelen, video’s en live experiences. Honderden trotse medewerkers toonden deze waarden vanuit de praktijk. Ze vertelden met een enorme toewijding en met kennis van zaken over hun werk bij Umicore. Zo kwam The Umicore Way tot leven.

Umicore: Stap mee in de toekomst

Push To Talk organiseerde de opendeurdagen voor 6000 bezoekers en 400 studenten. De waarden van Umicore kwamen aan bod in presentaties, infopanelen, video’s en live experiences. Honderden trotse medewerkers toonden deze waarden vanuit de praktijk. Ze vertelden met een enorme toewijding en met kennis van zaken over hun werk bij Umicore. Zo kwam The Umicore Way tot leven.

Authentieke verhalen van medewerkers en patiënten illustreerden in 14 openingsevents voor 15.000 bezoekers de waarden van AZ Sint-Maarten in de praktijk. De verhalen informeren, verbinden en enthousiasmeren medewerkers en partners, patiënten en bezoekers. Zo komt het verhaal van AZ Sint-Maarten tot leven.

AZ Sint-Maarten: Iedereen geeft kleur aan AZ Sint-Maarten

Authentieke verhalen van medewerkers en patiënten illustreerden in 14 openingsevents voor 15.000 bezoekers de waarden van AZ Sint-Maarten in de praktijk. De verhalen informeren, verbinden en enthousiasmeren medewerkers en partners, patiënten en bezoekers. Zo komt het verhaal van AZ Sint-Maarten tot leven.

Push To Talk verzorgde de officiële opening van De Boogkeers, de nieuwe campus van de Antwerp Management School. Tijdens de opening kon het kruim van de academische en ondernemerswereld met elkaar kennismaken en contacten leggen. Zo ontstaat de basis om in de toekomst samen innovatieve oplossingen te creëren.

Antwerp Management School: Opening De Boogkeers brengt ondernemers en academici samen

Push To Talk verzorgde de officiële opening van De Boogkeers, de nieuwe campus van de Antwerp Management School. Tijdens de opening kon het kruim van de academische en ondernemerswereld met elkaar kennismaken en contacten leggen. Zo ontstaat de basis om in de toekomst samen innovatieve oplossingen te creëren.

AZ Rivierenland ontstond uit de fusie van drie ziekenhuizen en wilde een nieuwe branding. Maar een huisstijl moet meer zijn dan een leuk visitekaartje. Overeenstemmen met de ware cultuur en identiteit. Push To Talk haalde die cultuur naar boven met een enquête en organiseerde een workshop met het management. AZ Rivierenland komt nu trots naar buiten met een gezamenlijke corporate branding en cultuur.

AZ Rivierenland: Samenwerken aan een nieuwe identiteit

AZ Rivierenland ontstond uit de fusie van drie ziekenhuizen en wilde een nieuwe branding. Maar een huisstijl moet meer zijn dan een leuk visitekaartje. Overeenstemmen met de ware cultuur en identiteit. Push To Talk haalde die cultuur naar boven met een enquête en organiseerde een workshop met het management. AZ Rivierenland komt nu trots naar buiten met een gezamenlijke corporate branding en cultuur.

Push To Talk organiseerde de tiende verjaardag van Buysse & Partners. De opdracht? Maak het inhoudelijk sterk maar allerminst saai. Zorg voor een dag die 150 investeerders en topondernemers graag vrijmaken. Zo ontstond het idee van slow infotainment. Een show die het midden houdt tussen een live praatprogramma op televisie en een congres. Helemaal in lijn met de expertise en klasse van Buysse & Partners.

Buysse & Partners: Slow infotainment

Push To Talk organiseerde de tiende verjaardag van Buysse & Partners. De opdracht? Maak het inhoudelijk sterk maar allerminst saai. Zorg voor een dag die 150 investeerders en topondernemers graag vrijmaken. Zo ontstond het idee van slow infotainment. Een show die het midden houdt tussen een live praatprogramma op televisie en een congres. Helemaal in lijn met de expertise en klasse van Buysse & Partners.

In de zomermaanden toerde Push To Talk voor het windmolenpark Norther langs de kust met een infomobiel. De passanten kregen uitleg over windenergie via infopanelen. Video’s toonden de heroïsche verhalen over de bouw van het windmolenpark voor de kust. Zonnepanelen en een windturbine op het dak van de infomobiel leverden de energie voor de tentoonstelling. Zo wordt de cultuur zichtbaar in de praktijk.

Norther: Proudly powered by wind

In de zomermaanden toerde Push To Talk voor het windmolenpark Norther langs de kust met een infomobiel. De passanten kregen uitleg over windenergie via infopanelen. Video’s toonden de heroïsche verhalen over de bouw van het windmolenpark voor de kust. Zonnepanelen en een windturbine op het dak van de infomobiel leverden de energie voor de tentoonstelling. Zo wordt de cultuur zichtbaar in de praktijk.

Push To Talk ging met Securitas on Tour in elke provincie om jongeren warm te maken voor een job bij Securitas. Meer nog dan het juiste diploma is de cultural fit belangrijk zowel voor recruiters als voor toekomstige medewerkers. Push To Talk liet kandidaten de cultuur van Securitas beleven in zes jobfestivals. Maar liefst 70% van de kandidaten voelden de click met de cultuur en keerden naar huis met een contract.

Securitas on Tour: Cultuur beleven in jobfestival

Push To Talk ging met Securitas on Tour in elke provincie om jongeren warm te maken voor een job bij Securitas. Meer nog dan het juiste diploma is de cultural fit belangrijk zowel voor recruiters als voor toekomstige medewerkers. Push To Talk liet kandidaten de cultuur van Securitas beleven in zes jobfestivals. Maar liefst 70% van de kandidaten voelden de click met de cultuur en keerden naar huis met een contract.

Push To Talk creëerde voor Securitas de beursstand op de Astrid User Days van ontwerp, over uitvoering tot realisatie. De stand en de beurs waren een groot succes. Meer dan 1.000 bezoekers kwamen langs, waaronder minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon. De open stand bood veel ruimte om te netwerken. Met infopanelen, videoschermen en tablets gaven de medewerkers demo’s en konden ze snel inspelen op elke vraag.

Securitas: Netwerken op Astrid User Days

Push To Talk creëerde voor Securitas de beursstand op de Astrid User Days van ontwerp, over uitvoering tot realisatie. De stand en de beurs waren een groot succes. Meer dan 1.000 bezoekers kwamen langs, waaronder minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon. De open stand bood veel ruimte om te netwerken. Met infopanelen, videoschermen en tablets gaven de medewerkers demo’s en konden ze snel inspelen op elke vraag.

Innovaties maken van een ziekenhuis een healing environment. Ze verbeteren het zorgtraject, de zorgkwaliteit en het comfort. Siemens levert innovatieve gebouwentechnologie, stemt systemen op elkaar af en monitort data om continu te verbeteren. Zo wordt het ziekenhuis de perfecte plaats om te genezen. Push To Talk bracht het verhaal van Siemens tot leven in een videospot tijdens de openingsevents in AZ Sint-Maarten.

Siemens: Creating Perfect Places

Innovaties maken van een ziekenhuis een healing environment. Ze verbeteren het zorgtraject, de zorgkwaliteit en het comfort. Siemens levert innovatieve gebouwentechnologie, stemt systemen op elkaar af en monitort data om continu te verbeteren. Zo wordt het ziekenhuis de perfecte plaats om te genezen. Push To Talk bracht het verhaal van Siemens tot leven in een videospot tijdens de openingsevents in AZ Sint-Maarten.

Push To Talk bedacht een HR-stand voor Umicore als duurzame werkgever. Op de stand wekken bezoekers duurzame energie op door te fietsen. Zo beleven de bezoekers waar Umicore voor staat: Materials for a better life. Daarnaast krijgen ze informatie over de job- en carrièremogelijkheden en kunnen ze meteen solliciteren voor een job.

Umicore: Fiets mee naar je volgende job

Push To Talk bedacht een HR-stand voor Umicore als duurzame werkgever. Op de stand wekken bezoekers duurzame energie op door te fietsen. Zo beleven de bezoekers waar Umicore voor staat: Materials for a better life. Daarnaast krijgen ze informatie over de job- en carrièremogelijkheden en kunnen ze meteen solliciteren voor een job.

Push To Talk organiseerde het jaarlijkse kick-off event voor aannemingsbedrijf Viabuild. Na een opleidingsdag in het teken van de bedrijfswaarden volgde een inspirerende presentatie waarin interviews, PowerPoint en video’s elkaar snel afwisselden. Push To Talk liet de werknemers samen hun verhaal vertellen. Zo komt de bedrijfscultuur tot leven en gaan de waarden de ambities voor 2019 echt inspireren

Viabuild: Together we connect

Push To Talk organiseerde het jaarlijkse kick-off event voor aannemingsbedrijf Viabuild. Na een opleidingsdag in het teken van de bedrijfswaarden volgde een inspirerende presentatie waarin interviews, PowerPoint en video’s elkaar snel afwisselden. Push To Talk liet de werknemers samen hun verhaal vertellen. Zo komt de bedrijfscultuur tot leven en gaan de waarden de ambities voor 2019 echt inspireren

Push To Talk vertelde het verhaal van Niveau S, een evenement met een jobbeurs voor de veiligheidssector en een innovatiewedstrijd. Voor, tijdens en na het event stimuleerde Push To Talk de conversatie op social media. Met een sterke focus op de inhoud heeft Push To Talk disruptieve innovaties en ethische hangijzers bespreekbaar gemaakt. Een nieuwe aanpak rond veiligheid komt tot leven op Niveau S.

Vias: Niveau S vertelt veiligheidsverhaal van de toekomst

Push To Talk vertelde het verhaal van Niveau S, een evenement met een jobbeurs voor de veiligheidssector en een innovatiewedstrijd. Voor, tijdens en na het event stimuleerde Push To Talk de conversatie op social media. Met een sterke focus op de inhoud heeft Push To Talk disruptieve innovaties en ethische hangijzers bespreekbaar gemaakt. Een nieuwe aanpak rond veiligheid komt tot leven op Niveau S.

Push To Talk bracht de waarden van Emmaüs tot leven in een film voor het Gala van de Vlaamse HR-Ambassadeurs Award. Emmaüs gelooft dat goede zorg voor medewerkers leidt tot goede zorg voor patiënten: Zin in zorg, zorg voor zin. Iedereen mag zichzelf zijn. De film illustreert dit met complimenten. Een kind, oudere bewoner, patiënt, familielid geeft of krijgt een compliment. Iedereen verdient een compliment. Elke dag.

Emmaüs: Zin in zorg, zorg voor zin

Push To Talk bracht de waarden van Emmaüs tot leven in een film voor het Gala van de Vlaamse HR-Ambassadeurs Award. Emmaüs gelooft dat goede zorg voor medewerkers leidt tot goede zorg voor patiënten: Zin in zorg, zorg voor zin. Iedereen mag zichzelf zijn. De film illustreert dit met complimenten. Een kind, oudere bewoner, patiënt, familielid geeft of krijgt een compliment. Iedereen verdient een compliment. Elke dag.

Voor de opening van de Securitas Academy bedacht Push To Talk het concept ‘Together Looking forward’. De slogan verwijst naar de samenwerking met klanten en naar de fusie met Sait. Securitas investeert in mensen, technologie en kennis. Maar een strategie is meer dan woorden. Tijdens het event laat Push To Talk de medewerkers het gebouw ontdekken. Zo beleven ze hoe Securitas investeert in hun toekomst.

Securitas opening trainingscentrum

Voor de opening van de Securitas Academy bedacht Push To Talk het concept ‘Together Looking forward’. De slogan verwijst naar de samenwerking met klanten en naar de fusie met Sait. Securitas investeert in mensen, technologie en kennis. Maar een strategie is meer dan woorden. Tijdens het event laat Push To Talk de medewerkers het gebouw ontdekken. Zo beleven ze hoe Securitas investeert in hun toekomst.

PSA MPET

AXA

Crelan

alarm.com

Cepa - Alfaport

Engie-Electrabel

McDonald's

Randstad

Reynaers Aluminium

TUI

NAGELMACKERS

Kraft

Arcelor Mittal

#WELOVELIVE